روابط عمومی و اموربینالملل، مدیرعامل منطقه آزاد سیستان گفت: تمامی اولویتهای توسعهای شهرک صنعتی رامشار در اختیار منطقه آزاد سیستان قرار گرفته و این مجموعه با برنامهریزی مبتنی بر عقلانیت و دانایی الگوی نوین شهرکهای صنعتی را دنبال میکند.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل منطقه آزاد سیستان، حسین سنجرانی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان وبلوچستان با اشاره به تکمیل زونبندی شهرک صنعتی و دریافت تأییدیههای زیستمحیطی اظهار داشت: مطالعات زیستمحیطی در قالب هفت گروه تخصصی انجام شده است.
مدیرعامل منطقه آزاد سیستان با تأکید بر ضرورت تخصصی شدن فعالیتهای تبلیغاتی و برنامهریزی دقیق دادهها در حوزه سرمایهگذاری گفت: رامشار ظرفیتهای بسیار خوبی دارد و مدیریت شهرک بدون هیچگونه مانع بهصورت هماهنگ و مشترک پیش میرود.
در این نشست، پرچم جمهوری اسلامی ایران که با هنر سوزندوزی سیستان و بلوچستان تزیین شده بود، از سوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان به مدیرعامل منطقه آزاد سیستان اهدا شد.



