
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد تجاری صنعتی سیستان
با پیگیری های حسین سنجرانی مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی سیستان بزودی اولین دکل مخابراتی ایرانسل در شهر جدید رامشار افتتاح و بهره برداری خواهد شد
سنجرانی مدیر عامل منطقه آزاد سیستان به ضرورت توسعه زیرساختهای مخابراتی در این منطقه اشاره و تأکید کرد: این امر میتواند به بهبود کیفیت خدمات ارتباطی و افزایش ضریب پایداری ارتباطات در این منطقه کمک شایانی کند
️وی درپایان تاکید کرد: با این حال، با تلاشهای انجام شده پیگیر دکل مخابراتی همراه اول هستیم تا وضعیت ارتباطی شهر رامشار بهبود یافته و زیرساختهای ارتباطی روز به روز توسعه یابند و خدمات بهتری برای مسافران و رانندگانترانزیت منطقه فراهم شود
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.


