روابط عمومی و اموربینالملل، استاندار سیستان وبلوچستان در آیین نصب پلاک خودروهای منطقه آزاد سیستان گفت: پلاکهای منطقه آزاد سیستان امکان تردد در سراسر استان را دارند و در شورای تامین و مصوبههای مربوطه تأیید شدهاند.
به گزارش روابط عمومی و اموربینالملل منطقه آزاد سیستان، منصور بیجار در این آیین اظهارداشت: این گامها نه تنها امیدی تازه برای مردم ایجاد میکند بلکه فعالیتهای تجاری و اقتصادی منطقه آزاد سیستان را گسترش میدهد.
وی افزود: از زمان استقرار دولت چهاردهم پیشرفتهای چشمگیری در سیستان و بلوچستان از راهاندازی گمرک منطقه آزاد سیستان، ثبت شرکتها و در ماه مهر رونمایی از پلاکهای مخصوص این منطقه حاصل شده است.
استاندار سیستان وبلوچستان تاکید کرد: این اقدامات مطابق با خواست مردم و درخواستهای نمایندگان سیستان در مجلس بوده و از سرمایهگذاران نیز دعوت به مشارکت شده است.
وی ادامه داد: تسریع در اجرای این فرآیندها بهویژه با همکاری عزیزان در منطقه آزاد سیستان و پلیس راهور، نقش کلیدی داشته است.



