استاندار سیستان و بلوچستان بر ضرورت تسریع در اجرای پروژههای کلان این منطقه با هدف تحقق رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی تأکید کرد.
گزارش روابط عمومی و امور بینالملل منطقه آزاد تجاری-صنعتی سیستان، استاندار سیستان و بلوچستان در جلسهای با مدیرعامل منطقه آزاد سیستان و شماری از مدیران استان در استانداری سیستان و بلوچستان خواستار همکاری حداکثری تمام دستگاههای اجرایی استان برای بهرهبرداری بهینه از ظرفیتهای این منطقه شد.
بیجار تصریح کرد: منطقه آزاد سیستان به عنوان یکی از کانونهای اصلی توسعه استان، باید با اجرای پروژههای زیربنایی، جذب سرمایهگذاری و تسهیل کسبوکار، بستری برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی فراهم کند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام دستگاههای دخیل در امر واردات خودرو و کالای تجاری باید با حداکثر توان، همراهی و همکاری لازم را برای توسعه اقتصادی و رفاه مردم استان به کار بگیرند.
بیجار افزود: این همدلی و همراهی باید در عمل و با اقدامات ملموس نشان داده شود تا شاهد ارتقای سطح کیفی زندگی مردم منطقه باشیم، منطقه آزاد سیستان با مزیتهای منحصربهفرد خود میتواند نقش محوری در این زمینه ایفا کند.
وی از تمامی نهادهای مرتبط خواست تا با همراهی و هماهنگی بیشتر، زمینه بهرهمندی مردم از مزایای این منطقه را فراهم آورند.



