روابط عمومی و اموربینالملل، نماینده مردم سیستان در مجلس در آیین نصب پلاک خودروهای منطقه آزاد سیستان با قدردانی از استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد سیستان و نیروهای نظامی و انتظامی گفت: نصب پلاک خودروهای منطقه آزاد سیستان نشان از همت، هم افزایی و تعهد همه جانبه برای پیشبرد اهداف کلان است.
به گزارش روابط عمومی و اموربینالملل منطقه آزاد سیستان، فرهاد شهرکی در این آیین اظهارداشت: راهاندازی هر مسیر جدید با چالش های اولیه مواجه میشود اما با همکاری تمامی نهادها میتوان این موانع را به سرعت پشت سر گذاشت.
وی افزود: حدود پنج ماه گذشته با حضور مقامات کشوری و استانی از زیرساخت های پلاک منطقه آزاد سیستان رونمایی شد که با ورود بخش خصوصی به بازار خودرو امروز شاهد نصب پلاک آن بر روی خودروهای وارداتی این منطقه در سیستان هستیم.



