روابط عمومی و اموربینالملل، مدیرعامل منطقه آزاد سیستان گفت: در گامی مهم برای تسهیل تردد وسایل نقلیه در استان سیستان و بلوچستان و رفاه مردم منطقه سیستان، اولین محموله خودروهای وارداتی توسط بخش خصوصی وارد منطقه آزاد سیستان شد.
به گزارش روابط عمومی واموربینالملل منطقه آزاد تجاری – صنعتی سیستان، حسین سنجرانی اظهارداشت: پس از اتمام مراحل ترخیص، فرآیند پلاکگذاری این خودروها در دست اقدام است و مالکان میتوانند با استفاده از پلاکهای اختصاصی منطقه آزاد در سراسر استان تردد کنند.



