روابط عمومی و اموربینالملل، مدیرعامل منطقه آزاد سیستان گفت: عملیات فنسکشی محدودهای به مساحت چهار هکتار در حوزه لجستیک و حملونقل گمرک، واقع در شهر جدید رامشار آغاز شده و هماکنون در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی و اموربینالملل منطقه آزاد سیستان، حسین سنجرانی در حاشیه بازدید از این عملیات فنس کشی محدوده ۴ هکتاری گمرک منطقه آزاد سیستان اظهارداشت: این پروژه در راستای توسعه زیرساختها، ارتقای ایمنی و تقویت بسترهای تجارت بینالملل در منطقه آزاد سیستان اجرا میشود.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، ساماندهی محدوده، افزایش ضریب امنیت، کنترل ترددها و فراهمسازی بستر مناسب برای فعالیتهای گمرکی و لجستیکی مرتبط با مبادلات تجاری فرامرزی است.
مدیرعامل منطقه آزاد سیستان ادامه داد: پس از تکمیل این پروژه، شاهد نقش مؤثر آن در تسهیل فرآیندهای حملونقل و توسعه تجارت بینالمللی منطقه خواهیم بود.
سنجرانی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح گامی مؤثر در مسیر توسعه زیرساختهای لجستیکی و پشتیبان تجارت در منطقه آزاد سیستان به شمار میرود.
گمرک منطقه آزاد سیستان در محدوده میلک فعال است و با هدف ارتقای کیفیت خدمات، تسریع در امور لجستیکی و جذب سرمایهگذاری، فاز دوم گمرک رامشار نیز در حال راهاندازی میباشد.



