به گزارش روابط عمومی و اموربینالملل منطقه آزاد سیستان، پلاک خودروهای منطقه آزاد سیستان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده مردم سیستان در مجلس، مدیرعامل منطقه آزاد سیستان، رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان ، فرماندار هامون، و شماری از مدیران استان و منطقه سیستان نصب شد.

















