روابط عمومی منطقه آزاد سیستان: در راستای تقویت سرمایه اجتماعی و توسعه همهجانبه، منطقه آزاد سیستان به کانونی برای همگرایی و تعامل سازنده نهادهای مختلف تبدیل شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل منطقه آزاد سیستان، در نشستی که با حضور جمعی از علمای اهل سنت منطقه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد سیستان برگزار شد، بر نقش محوری این منطقه در امیدآفرینی و شتابدهی به پروژههای توسعهای تأکید شد.
مولوی عبدالرحمن ارباب زهی از علمای اهل سنت در این نشست با اشاره به عملکرد مثبت و نگاه آیندهساز مدیریت منطقه آزاد بیان کرد: اقدامات انجامشده و برنامههای راهبردی سازمان، افق روشنی را برای رشد و رونق اقتصادی این منطقه در سطح ملی و بینالمللی ترسیم کرده و موجی از امید را در میان مردم ایجاد کرده است.
در ادامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد سیستان با تشریح ظرفیتهای تجاری، صنعتی و زیرساختی بینظیر این منطقه، بر تعهدات کلیدی سازمان تأکید کرد و اظهار داشت: ما تمامی توان خود را به کار گرفتهایم تا بستری امن و سودآور را برای همه مردم منطقه و سرمایهگذاران فراهم کنیم.
حسین سنجرانی افزود: تقویت در تبیین منطقه آزاد و معرفی قابلیتهای آن از اولویتهای ماست و از همه ظرفیتهای اجتماعی استقبال میکنیم و ارتباط مستمر با مردم را حفظ خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد سیستان در پایان از همه سرمایهگذاران دعوت کرد: امروز منطقه آزاد سیستان آماده است تا با همراهی سرمایهگذاران، تجار و همه ذینفعان، فصل نوینی از رونق و شکوفایی را در شرق کشور رقم بزند.
این نشست، گامی مؤثر در راستای تبیین نقش منطقه آزاد به عنوان پل ارتباطی بین سرمایه اجتماعی و توسعه اقتصادی و نشاندهنده عزم جدی برای تبدیل سیستان به قطب اصلی پیشرفت در شرق کشور بود.



