روابط عمومی واموربینالملل- مدیرعامل منطقه آزاد سیستان با اشاره به فراهم شدن زیرساختها و مشوقهای لازم برای جذب سرمایهگذاران گفت: تاکنون بیش از ۱۴۰ شرکت در این منطقه ثبت شده و برنامهریزی برای توسعه فعالیتهای اقتصادی، تجاری و خدماتی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی واموربینالملل منطقه آزاد سیستان، حسین سنجرانی در دیدار صمیمی با فرماندار شهرستان نیمروز شمال سیستان وبلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای فعالسازی ظرفیتهای اقتصادی این منطقه اظهارداشت: اجرای طرح پلاکگذاری و واردات خودرو از جمله اقدامات مهم و مؤثر در منطقه آزاد سیستان بوده است.
وی با تأکید بر ضرورت اطلاعرسانی و بهرهمندی مردم منطقه از مزایای منطقه آزاد از آمادگی این سازمان برای ایجاد مرکز خرید کالاهای منطقه آزاد در شهرستان نیمروز خبرداد.
مدیرعامل منطقه آزاد سیستان همچنین از ثبت بیش از ۱۴۰ شرکت در این منطقه خبر داد و گفت: این موضوع نشاندهنده ظرفیت قابل توجه منطقه برای جذب فعالان اقتصادی و سرمایهگذاران است.
سنجرانی با بیان اینکه منطقه آزاد سیستان در دو محدوده تعریف شده است، گفت: توجه به مسئولیتهای اجتماعی و مشارکت در توسعه منطقه از رویکردهای مهم مدیریت منطقه آزاد سیستان است.
سنجرانی در پایان با دعوت از تجار و سرمایهگذاران برای حضور در منطقه آزاد سیستان تصریح کرد: با توجه به ایجاد زیرساختها و مشوقهای اقتصادی، زمینه مناسبی برای سرمایهگذاری و توسعه فعالیتهای اقتصادی در این منطقه فراهم شده است.



